Betül Özdemir
97Kiralama
Antalya , Türkiye
5063597306
inanın lazım olmasa bir daha asla kullanmayacağım bir uygulama. 500 liralık benzin aldım o kadar yol gittim geldm şimdi benden 650 lira benzin tahsilati istiyor ve ben kullanmaya başlamadan önce yakıt doluluk oranı sistemde %10 gözüküyordu. inanılmaz bir para tuzağı var herşeyi misli misli isteniyor. temizlik konusuna gelmiyorum bile. arabalar her seferinde pis ama şikayet ettiğiniz takdirde bir öncekinden parası kesileceği söyleniyor ama gel görki allah bilir kim arabayı pisletiyor belli bile değil kontrol 0 .
08/06/2026